THE RAINBOW SCRIBE ORIGINAL SITE

Thursday, May 4, 2017

ROMÎNA – MESAJ LUNAR – CONEXIUNEA CU HILARION MAI, 2017



MESAJ LUNAR – CONEXIUNEA CU HILARION
MAI, 2017


Dragilor,

Eu vin pe aripile iubirii! Munca cu prelucrarea interna, cu fiecare individ continua, pe masura ce fiecare îsi rafineaza energiile pe care sustine, în sensul ca ele sa poata sa devina complect curate de tot ceea ce ar putea dificulta miscarile sale în directia nivelelor si dimensiunilor cele mai înalte. Acest proces nu a fost usor, noi stim, însa el este necesar, deoarece tot ceea ce nu va rasuna cu Lumina si cu energiile cele mai înalte trebuie sa fie eliminat, înainte ca fiecare individ sa poata sa se miste spre nivelul urmator al calatoriei sale spirituale în directia Luminii.

Calea care se afla în fata voastra cum, este calea întelegerii. Asta înseamna, folosirea puterii împreuna cu echilibrul, prin anumite actiuni, si gînduri corecte. Aceasta este munca alchimistului. Este pasul urmator, si majoritatea dintre voi  parcurgeti cu tarie calea. Întelegerea este cheia aici, pentru ca sunt multe care se petrec, care au nevoie de conexiunea interna a persoanei, cu o orientare mai înalta, în sensul ca ea sa înteleaga: ceea ce este adevar si ceea ce nu este. Spectrul întreg al tuturor acestor polaritati care au existat deja pe planeta, este agresiv în aceste timpuri, si acest lucru are nevoie ca, aceastã asa de importanta calitate, sa fie exercitata din minut în minut.

Vazînd de la o perspectiva mai înalta, totul este bine. Totul se misca de acord cu Planul Divin pentru Pmînt si pentru toata Umanitatea. Totul este bine, totul este bun, si continua la perfectiune. Viitorii doi sau trei ani, vor fi centrati în procesul de calibrare al corpului fizic omenesc, al fiecarei persoane de pe planeta. Este un timp de curatare majora, un timp pentru integrari viitoare, pe masura ce energiile continua sa curga pe planeta, venite din Cosmos. Acest proces ajuta la transformarea corpului fizic într-un vehicul mai pur si rafinat, care este luminos, si care vibreaza cu frecventele mai înalte.

Acest lucru trebuie sa fie facut înainte ca Pamîntul ca un întreg, sa se înalte. Aliniindu-se zilnic cu Divina Esenta a voastra, si stiind ca voi veniti de la Sursa Divina, si recunoscînd acest fapt de asemenea în interiorul persoanelor din jurul nostru, voi continuati sa sustineti Lumina, si viziunea unei Ere de Lumina, prin renasterea Iubirii, criativitatii si posibilitatilor nelimitate. Aceasta este privelistea care se desfasoara în fata ochilor vostrii. Este un viitor frumos, care straluceste ca niste faruri în fata voastra, asa ca, sa nu va clatinati Dragilor, continuati sa faceti munca spirituala voastra zilnic, si FITI acest reprezentant stralucitor, pentru ca altii sa va urmeze exemplele.

Exista o solutie pacifica pentru fiecare problema, fiecare dificultate pe care o puteti întîlni. Exista întotdeauna o cale mai înalta pentru a o rezolva, si noi cerem fiecaruia dintre voi sa se uite la acest context, la fiecare situatie pe care o puteti întîlni în prezent. Iubirea este calea Dragilor, iubirea este raspunsul! Pasiti pe planeta cu totala încredere ca voi nu sunteti niciodata singuri, ca noi, Familia de Lumina, mergem împreuna alaturi de voi. Noi va anuntam ca lucram împreuna cu voi, pe masura ce corpurile si mintile voastre sunt adormite. Fiecare dintre voi are minunate si iubitoare Consilii de Lumina, cu care voi comunicati în toate noptile, pentru ca sa nu va rataciti de la calea pe care ati ales-o.

Acesta este anul a noi începuturi, si acest lucru este ceva pe care fiecare dintre voi se straduieste sa-l faca: sa lase sa plece tot ceea ce nu mai este necesar, pentru a umple si a complecta obiectivele care au fost începute în timpul ultimului ciclu. Noi începuturi au loc în mod simultan, si uneori va simtiti ca si cum v-ati afla între doua lumi, doua dimensiuni. Speram ca voi sa nu esuati prin crapaturi. Voi continuati fiind puternica punte de Lumina, iubire si adevar: fiind asta misiunea voastra pe planeta. Voi nu veti esua, indiferent de ceea ce se va întîmpla, acest lucru noi îl vedem si îl stim! Continuati firm hotarîti sa sustineti spatiul pentru realitatea pe care voi o doriti ca sa se manifesteze în lumea voastra.

Înaintarile spirituale pentru constiintele mai înalte au loc într-un ritm bazic, din moment în moment, în interiorul fiecarei inimi! Oamenii se trezesc, oamenii iau o pozitie, ei aleg sa fie iubirea, sa fie pacea, aleg sa fie ambasadorii Binelui în lume, în loc de opusul, care este prezentat prin stirile lui midia/presa/radio/TV. Aceasta este alegerea Omenirii/Umanitatii, ca lumea sa devina un Sanctuar de Lumina, iubire, pace, armonie, si buna vointa între toti oamenii Lumii. Asta este ceea ce voi ati ales deja. Asta este ceea ce este manifestat – asa ca sustineti vizualizarile voastre, si sa nu va clatinati niciodata.

Multi dintre voi sunteti initiati în planurile interioare, în legatura cu lucrarile spirituale pe care le-ati facut, si în relatie cu realizarile voastre facute. Toate acestea vin în realitatea voastra în prezent: - Voi sunteti treji, în stare de veghe. Fiti deschisi la acest lucru, observati-l, ascultati-l. Noi conversam cu voi, atunci cînd mintile voastre sunt în pace, sunt linistite si odihnindu-se. Noi permitem ca voi sa stiti în contextul acestor realizari, ca va cinstim si va aplaudam, pentru tot ceea ce ati contribuit, pentru miscarile viitoare ale înaltarii acestei planete, si pentru fiecare de pe ea. Imprimati urmele voastre pe planeta voastra, si continuati sa fiti plini de Lumina, în asa fel încît voi sa nu lasati o dîrã de haos, însa, numai de iubire, pace si armonie, în asa fel încît voi sa lasati doar ceea ce este benefic, si care alimenteaza pe toti.

Valorati-va unii pe altii, dorindu-se numai bine. Valorati si doriti binele pentru alte persoane care se gasesc în vietile voastre, fie ca sunt prin relatii de prietenie, asa precum în relatii de iubire mai intima, prin relatiile de familie; apreciati, doriti binele, si savurati legaturile voastre, deoarece este ceea ce este mai important, conexiunea unui suflet cu altul. Aceasta este ceea ce ofera adevarata semnificatie pentru calatoria unui suflet în realitatea fizica – deoarece asta este ceea ce luati cu voi, atunci cînd plecati. Asta este ceea ce este mai important – calitatile sufletului pe care voi îl luati cu voi – pentru ca argintul si aurul, nu pot merge cu voi, atunci cînd va veti misca catre împaratiile mai înaltate.

Este doar acest lucru pe care voi trebuie sa-l transmutati în interiorul vostru – sa transmutati plumbul în aur. Asta este ceea ce luati cu voi pentru dimensiunile mai înalte, si fiecare dintre voi straluceste în luminozitatea voastra, care va apartine. Inimile voastre stralucesc cu o Lumina aurie frumoasa si luminoasa. Mergeti cu iubire, mergeti în pace!

Pîna luna viitoare …

EU SUNT Hilarion




Rugaciune Zilnica



Iubitul Meu EU SUNT al Fiintei mele.
În, si cu Tine eu fac din Tine al meu Eu Sunt, stindardul meu pentru vesnicie. Eu vin în aceasta zi în D-zeu, cu D-zeu, prin D-zeu si pentru D-zeu.
Eu voi trai aceasta zi si toate zilele în D-zeu, cu D-zeu, prin D-zeu, si pentru D-zeu.
Eu voi închide aceasta zi în D-zeu, cu D-zeu, prin D-zeu, si pentru D-zeu.
EU SUNT protejat de D-zeu, purificat de D-zeu, condus de D-zeu, conectat cu D-zeu, iluminat de D-zeu, vindecat de D-zeu, alimentat de D-zeu, furnizat de D-zeu, si EU SUNT victorios/a cu D-zeu de tot ceea ce este de natura discordanta în lumea mea exterioara.
Eu iubesc Lumina, si eu vreau sa cresc în experienta mea cu Lumina. Eu iubesc Lumina mai mult decît orice alt lucru în Lume, si eu stiu ca Lumina ta este toata întelepciune, iubire si putere în interiorul meu, si în toate experientele mele în lumea mea exterioara.
Eu îmi asum locul meu în Lumina, pentru ca EU SUNT Lumina. Aceasta este experienta mea de Lumina, pe care eu o experimentez în toate lucrurile în Lumea mea. Si, EU SUNT recunoscator/are.



©Marlene Swetlishoff/Tsu’tama. Autoare/Scriba
Helena Renner Traducatoarea Credentiata  http://youtu.be/jsluAb709GA
(în portugueza) Cartea Conexiunea cu Hilarion Cartea 1, mai tîrziu se va informa de catre Marlene, vînzarea sa prin Amazon.

https://youtu.be/vg50Y7JwYGI Acest vídeo în engleza poate fi împartasit.

Ron Head este aprobat de Scriba pentru a posta acest mesaj în website-ul sau. Toate drepturile rezervate pentru autoarea/scriba si  www.therainbowscribe.com. Nu este permisa copierea acestui mesaj în engleza. Nu este permis de asemenea sa se faca videoclipuri în orice limba.




 Tradus: Star Child  


No comments:

Post a Comment