THE RAINBOW SCRIBE ORIGINAL SITE

Monday, August 29, 2016

ROMÎNA – HILARION 28 AUGUST – 04 SEPTEMBRIE, 2016



Mesaj saptamînal de la Maestrul Ascensionat Hilarion
De la 28 August la 04 Septembrie, 2016

Iubitilor,

Acest discurs corespunde unei întrebari puse Maestrului Hilarion, referitor ideii ca exista un Brîu de Bani Auriu, înconjurînd Pamîntul. Este acest lucru adevarat ?

Cerem ca Hilarion sa dea detaliile complecte asupra Brîului de bani care înconjoara planeta Pamînt …

Ca raspuns la aceasta întrebare, mentionez ca, un asemenea brîu nu exista. Aceasta, este dezinformarea care a fost prezentata Lucratorilor Luminii apartinînd lumii, pentru ca sa îi distraga si sa îi confunde.

Îi corespunde fiecarui Lucrator al Luminii, sa fie exigent, si sa nu permita implante în constiinta sa, care inerent stie în interiorul sau ca nu este adevarat. Întelegem ca majoritatea Lucratorilor Luminii, nu este acoperita de belsug monetar, în principal pentru ca atentia lor se centreaza întotdeauna pe calea spirituala, si nu pe aspectul material al vietii, pe o planeta fizica. Acest lucru deci, nu produce un raspuns al universului pentru a subiministra bogatie monetara, însa se poate face un efort constant si persistent pentru a aduce catre sine un belsug major, mai multa bogatie, incluind bogatia monetara.

Exista o afirmatie minunata care circuleaza prin Internet, si care da o intentie cu o perspectiva superioara, o afirmatie integrala care serveste pentru acest scop ; si îi cer scribei sa o includa în aceasta sectie :

Afirmatie de prosperitate
( a se citi cu voce tare timp de 30 de zile)

Resultado de imagem para pictures of a woman thanking with open arms


Eu sunt sursa întregii bogatii.
Sunt bogat/a în idei creative.
Mintea mea este plina de gînduri noi, originale, inspirate.
Ceea ce am ca sa ofer, este unic, si lumea îl doreste.
Valoarea mea este incalculabila.
Sunt gata sa produc si sa dau ceea ce lumea are nevoie si doreste.
Recunosc si coplesesc ceea ce lumea are nevoie si doreste.
Generozitatea mintii mele nu are obstacole nici limita.
Nimic se poate interpune în calea creativitatii mele inspirate.
Puterea transbordanta a energiei de viata a lui Deumnezeu, învinge toate obstacolele, si este turnata în lume, binecuvîntînd si prosperînd pe toti, prin mine.
Iradiez binecuvîntari, iradiez creativitate, iradiez prosperitate, iradiez servici iubitor.
Iradiez Bucuria, Frumusetea, Pacea, Întelepciunea si Puterea.
Omenirea ma cauta si ma recompenseaza.
Sunt iubitul/a lumii.
Sunt pretuit/a oriunde merg.
Sunt pretuit. Ceea ce am de oferit, este dorit în mare masura.
Ceea ce am de oferit produce o bogata recompensa.
Prin viziunea mea, lumea este binecuvîntata.
Prin gîndul meu limpede si scop puternic, se exprima valori noi minunate.
Viziunea mea este ca viziunea celor puternici.
Credinta mea este ca si credinta celui de neînvins.
Puterea mea de a obtine este nelimitata.
Eu, în suma mea Sursa Divina, sunt toata bogatia, toata puterea, toata productivitatea.
Prin prezenta(afirmare), declar libertatea mea financiara, ACUM si pe viitor, pentru întotdeuna !

Origine atribuita lui Christopher I. Chenoweth


As dori sa adaug ca Lucratorii Luminii pot vizualiza si crea un Brîu Auriu care înconjoara planeta. Înca o data, se cere crearea acestuia printr-un efort constant din partea a mai multe persoane. Doresc sa subliniez ca Lumina Aurie se asociaza cu împaratia Maestrilor Ascensionati si ai Constiintei Cristice, deci este important sa o avem prezenta atunci cînd se vizualizeaza acest Brîu Auriu împrejurul planetei, o data ce nu sunt numai banii. Banii, sunt energie, ca si toate celelalte – banii sunt doar o marfa, ceva care simbolizeaza un inter-schimb pe altceva.

Cîte o data, atunci cînd o persoana stabileste intentia unei bogatii si belsug majore, acea persoana primeste, însa nu întelege ca universul ofera fiecaruia un belsug din toate lucrurile. Universul subministreaza belsugul în toate domeniile vietii acelei persoane. Ca Fiinte Creatoare, puteti, consistent si în mod permanent, sa creati un cîmp de energie, un brîu – daca doriti astfel, care sa înconjoare planeta, si care va fi disponibil, pentru ca altii sa poata sa profite, însa va spunem ca pentru majoritatea locuitorilor planetei, centrarea lor este în a obtine bani, atunci cînd se gîndesc la bogatie, si nu la belsugul general, care este disponibil pentru ei.

Belsugul vine atunci cînd o persoana simte recunostinta pentrun tot ceea ce are si poseda. Belsugul, vine atunci cînd o persoana se simte recunoscatoare si deci, o practica minunata este sa se multumeasca în fiecare noapte înainte de a dormi, pentru tot binele pe care o persoana la experimentat în aceasta zi ; a multumi si a fi multumit pentru tot ceea ce o persoana are. Aceasta este o practica buna, care va aduce mai mult belsug de la univers, datorita legii atractiei.

Si astfel, închidem acest discurs acum. Speram ca am lamurit aceasta întrebare.

Pîna saptamîna viitoare …

EU SUNT HILARION



2009-2016 Marlene Swetlishoff /Tsu- tana - Guardiana Sinfoniilor Gratiei

The Hilarion Connection©, Book One, este disponibil pe site-ul  www.therainbow.scribe.com  Versiune în engleza.

Se informeaza ca, crearea de videoclipuri, de catre persoane diferite de autoarea/canalizatoarea/scriba, a mesajelor acestei autoare/canalizatoare/scribe, este interzisa, numai daca exista o autorizatie expresa din partea ei. Se permite sa se împartaseasca acest mesaj de text în alte blog-uri si site-uri web, întotdeauna, atunci cînd ele sunt postate integral, fara ca nimic sa fie schimbat sau modificat, si fiind acreditate autoarei/canalizatoarei/scribe, drepturile sale autorale, si se va include legatura existenta urmatorului site web, ca fiind sursele mesajelor.


Translator limba romîna : Star Child

No comments:

Post a Comment